Friday 9 September 2011

suka duka silih berganti

Rasanya ini merupakan kali pertama saya menulis dalam blog sendiri..Suka duka silih berganti yang sentiasa akan kekal dalam ingatan setiap manusia..Begitu juga kepada hamba ini yg kerdil di mata-Nya.Tiba-tiba terkedu dan teringat kembali kepada masa yang lalu yg m'ingatkan kita kepada betapa singkat nya kehidupan kita di dunia ini. Betapa sayang nya anda kepada dia yang telah pergi, namun di hati masih dekat dan akan kekal dalam ingatan kita semua. Walaupun, perpisahan adalah amat perit untuk dilakukan namun Tuhan lebih menyayangi dia. Tidak ku sangka permegianku ke Kuala Lumpur merupakan kali terakhir kita berjumpa dan buat selamanya.

Kenangan yang telah ditinggalkan akan kekal terpahat dalam hati kita semua semasa bekerja di tapak bina untuk projek PPR. Setiap kali melalui kawasan tersebut, pastinya teringat kepada gurau senda yang kita lalui bersama walaupun perkenalan kita hanya seketika cuma. Namun, pastinya ianya akan menjadi satu memori yang terindah buat kita semua. Akan ku ingati setiap tunjuk ajar mu sifu.



"May God Bless u MONICA KASUN and RIF" We'll luv u 4-ever n ever.."

4 comments:

Anonymous said...

Please tell me what happened to Monica. if I'm not wrong, this Monica is my friend when we studied in Japan about 20 years ago...... (Charity Sudargo)

Anonymous said...

I know Monica during my study in Tohoku University in Senday. She was a charming and friendly person. She was always with her best friend Cempaka, onother Malaysian charming student, May her soul rest in Peace.
Amelia

Anonymous said...

Tolong sampaikan ke keluarga Monica. Semoga amalnya diterima di sisiNya. dulu waktu di Tohoku University, Monica senang mengasuh anak saya......
Untung Surapati Tresnaputra

Anonymous said...

Please, let me also know (in English) what happened to Monica. I know her from Sendai, but I lost contact by email lately. Márcia